משלוחים והחזרות

 

לאור מצב קורונה אליו נקלענו וסנקציות כמות העובדים המאושרים, ייתכנו עיכובים באספקת החבילות
שירות המשלוחים פועל בהנחת חבילות סמוך לבית המגורים ובפתחו, בתאום וצילום החבילה לנמענים.
החלוקה מתבצעת עם כפפות מיגון, מסכות ותרסיסי חיטוי.

 

אופן משלוח :

שליח עד הבית: זמן אספקה: תוך 3-5 ימי עסקים, עלות המשלוח – 25 ₪ , חינם מעל 250 ₪

שליחות לחנויות: זמן אספקה: תוך 3-5 ימי עסקים, עלות המשלוח – חינם. באיסוף ההזמנה יש להציג ת.ז ואת כרטיס האשראי ממנו בוצעה הרכישה.

 

משלוחים ואספקה:

אספקת המוצרים מבוצעת באמצעות חברת שליחויות / איסוף מסניפי הרשת. באיסוף ההזמנה יש להציג ת.ז ואת כרטיס האשראי ממנו בוצעה הרכישה.

אפשרויות השילוח וסכום דמי המשלוח יופיעו בסיום תהליך ההזמנה וייגבו בעת התשלום.

חברת שליחויות – ההזמנה תגיע ליעדה תוך 3-5 ימי עסקים, חברת השליחויות תיצור קשר עם המזמינה לתיאום מראש.

ימי העסקים הינם: ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי. | שישי - שבת וערבי חג או חצאי ימים אינם ימי עסקים. 

איסוף עצמי מסניפי הרשת – ההזמנה תגיע לסניף תוך 3-5 ימי עסקים , באיסוף ההזמנה יש להציג ת.ז ואת כרטיס האשראי ממנו בוצעה הרכישה.

החברה לא תיהיה אחראית על עיכובים של חברות השילוח השונות .

מועדי האספקה המפורטים חלים על פריטים הנמצאים במלאי בלבד.

 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת/החלפת מוצרים

ביטול טרם שליחת המוצר ללקוחה אינו כרוך בחיוב נוסף , עלות ההזמנה בתוספת דמי המשלוח יוחזרו ללקוחה במלואם. במידה של ביטול הזמנה שיצאה לחברת השליחויות יבוצע חיוב מלא על עלות השילוח.

במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמינה, על המזמינה לבצע החזרה באחת מהדרכים הבאות: החזרה לאחד מסניפי הרשת או החזרה באמצעות שליח עד הבית. במידה ואת מעוניינת לבצע החזרה או החלפה לפריט יש ליצור קשר במייל.

את המייל יש לשלוח עם: השם שלך, מספר הזמנה, פריט/ים שתרצי להחזיר/להחליף וצייני האם את מעוניינת ב – החלפה / שובר זיכוי / זיכוי כספי.

במקרה של החלפה - יש לבצע הזמנה חדשה באתר עם הפריט אותו תרצי במקום או בנוסף ולרשום בהערות ההזמנה החדשה "מחזירה פריטים מהזמנה קודמת" (במקרה כזה אנו נחייב אותך בעלות משלוח של הזמנה רגילה).

במקרה של החזרה - שליח יגיע לאסוף את הפריטים תוך 3 - 5 ימי עסקים, כאשר העלות היא 20 ש"ח והיא תנוכה מערך הפריט. (הזיכוי יהיה פחות עלות השליח שהיא 20 ש"ח).

במידה ולקוחה תרצה לבצע החלפה היא תוכל לעשות זאת בתוך 14 ימים מיום קבלתו . 

במידה ולקוחה תרצה לקבל זיכוי כספי היא תוכל לעשות זאת בתוך 14 ימים מקבלתו.

* החזר כספי מותנה בכך שעלות הפריט (פריט בודד) היא מעל 50 ש"ח.

* הלקוחה תקבל זיכוי כספי בניכוי 5% או 100 ש"ח (הזול מביניהם), במידה ותבחר באפשרות של זיכוי לאתר- הזיכוי יתבצע ללא ניכוי.

* מוצרים שנמכרו בסייל/הורדת מחיר - ניתן להחזיר עד 7 ימי עסקים.

את הזיכוי ניתן לקבל בחנויות הרשת או לאחר שהפריטים מגיעים חזרה מחברת השליחוית (תוך 3 - 5 ימי עסקים).

השובר / הזיכוי יינתן רק על עלות הפריט ולא על עלות המשלוח (בניכוי 20 ש"ח).

זיכויים יטופלו עד 14 ימי עסקים, ברגע שאנו נבצע את הזיכוי, אנו נעדכן אותך במייל.

במידה ובוצעה רכישה של פריט המשתתף בהנחה/הטבה מסוימת ינוכה הזיכוי מערך ההטבה.

במידה ולקוחה תבחר בזיכוי לאתר / לחנות - תוקף הזיכוי הינו לשנתיים. 

בהוראת משרד הבריאות: אין אפשרות להחזיר / להחליף פריטים אלו: הלבשה תחתונה ובגדי ים.

הנהלת האתר/הסניף יהיו בעלי שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.

בתקופות של עומס חריג (סייל, חודש נובמבר העמוס בחגיגות קניות ברשת) זמני האספקה יכולים להתארך לעד 7 ימי עסקים, בנוסף גם זמני ביצוע זיכויים יכולים להתארך.

 

 

לשאלות והבהרות: hi@dutymoti.co.il
או בטלפון: 08-6639005      בימים א' - ה' בין השעות 11:00 - 15:00