שאלות ותשובות

 
לקוחה יקרה, חשוב לנו מאוד שתהני מהפריטים שרכשת ולכן מובאים להלן תנאי החלפות/החזרות


זמני החלפת/החזרת פריטים– עד 14ימים מיום אספקת החבילה.
 
לא יאושרו החלפות/החזרות על פריטים אשר עברו 14ימים מיום קבלתם!
 
החלפות/החזרות יתבצעו רק דרך אתר האינטרנט בשירות הלקוחות

במייל:Hi@dutymoti.co.il
 
 
 
  
 
שימו לב - יתכנו שינויים בהמשך ולכן יש להמשיך לעקוב ❤️ 

 


הזמנות

איך אני מבצעת הזמנה באתר?

בשביל לבצע רכישה ניתן להיכנס כאורח או כלקוחה רשומה 

בצד שמאל למעלה יש לחצן "התחברות" לחצי עליו ומלאי את הפרטים,

לאחר מכן תטיילי באתר ובחרי את הפריטים שאת אוהבת והוסיפי אותם לסל הקניות,

בסיום לחצי על סל הקניות (מצד שמאל למעלה) ואז לחצי על "לסיום הקנייה"

בשלב זה מומלץ לעבור על הפריטים לפני המעבר לתשלום.

לאחר הסקירה של המוצרים לחצי על "עברי לקופה", עדכני את כתובת המשלוח שלך ולחצי "למשלוח ותשלום"

לאחר מכן בצעי הזמנה 

עדכני את פרטי התשלום ואשרי , וההזמנה בדרך אליך.

 

איך אני יודעת שההזמנה בוצעה ?

בסיום ההזמנה תקבלי אישור למייל שלך עם מספר ההזמנה,

וכך את יודעת שההזמנה התקבלה אצלנו ואנחנו מטפלים בה.

** עקב עומס חריג של הזמנות באתר בימים מסוימים ייתכנו חוסרים של פריטים מסויימים בחלק מההזמנות - אנחנו נדאג לבצע זיכוי כספי באופן אוטומטי וכמובן לעדכן אותך במייל על כך. 

 

איך אני מבצעת שינוי בהזמנה שביצעתי  ?

במידה ואת רוצה לבצע שינוי בהזמנה, כגון -  כתובת / הורדת פריטים מהזמנה / הוספת פריטים להזמנה או כל עניין אחר 

ניתן לשלוח מייל ל- hi@dutymoti.co.il לציין מספר הזמנה , שם מלא וטלפון ונחזור אליך עם תשובה.

 

איך אני מבטלת הזמנה / מחזירה פריטים מהזמנה  ? איך אני מקבלת זיכוי / שובר ?

את שולחת אלינו מייל עם בקשת הביטול ל- hi@dutymoti.co.il עם השם שלך, מספר הזמנה, פריט/ים שתרצי להחזיר/להחליף וצייני האם את מעוניינת ב – החלפה / זיכוי כספי.

במידה וההזמנה עדיין לא יצאה אליך כל עלות ההזמנה מבוטלת .

במידה וההזמנה כבר יצאה אליך יש מספר אפשרויות :

באפשרותך לבצע הזמנה חדשה באתר עם הפריט אותו תרצי במקום או בנוסף ולרשום בהערות ההזמנה "מחזירה פריטים מהזמנה קודמת" (במקרה כזה אנו נחייב אותך בעלות משלוח של הזמנה רגילה).

במידה ולקוחה תרצה לקבל זיכוי כספי היא תוכל לעשות זאת בתוך 14 ימים מקבלתו.

* החזר כספי מותנה בכך שעלות הפריט (פריט בודד) היא מעל 50 ש"ח.

* הלקוחה תקבל זיכוי כספי בניכוי 5% או 100 ש"ח (הזול מביניהם), במידה ותבחר באפשרות של זיכוי לאתר- הזיכוי יתבצע ללא ניכוי.

* מוצרים שנמכרו בסייל/הורדת מחיר - ניתן להחזיר עד 14 ימי עסקים.

או באמצעות שליח עד הבית - במקרה של החזרה - שליח יגיע לאסוף את הפריטים תוך 5-7 ימי עסקים, כאשר העלות היא 20 ש"ח והיא תנוכה מערך הפריט. (הזיכוי יהיה פחות עלות השליח שהיא 20 ש"ח). 

במידה ובוצעה רכישה של פריט המשתתף בהנחה/הטבה מסוימת ינוכה הזיכוי מערך ההטבה.

במידה ואת רוצה לקבל שובר לחנות / אתר – את צריכה להחזיר את הפריטים בתוך 14 יום מקבלת הפריטים דרך אחת מחנויות הרשת (ואז תקבלי שובר לחנויות - שתוקפו שנתיים).

 

הוראות כביסה: יש להפריד את הפריטים, לכבסם באופן ידני, במים קרים וללא סחיטה.

 

 

שליחויות

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע אלי ? ומה עלויות המשלוחים ?

שליח עד הבית: זמן אספקה: תוך 3-5 ימי עסקים, בקניה מעל 60 ש"ח עלות משלוח 13 שקל 

 

 

איך אני יודעת אם ההזמנה נשלחה אלי ?

לאחר שאנחנו אורזים ומטפלים בהזמנה אנחנו שולחים אליך מייל שההזמנה נארזה ויוצאת אליך  באופן המשלוח שבחרת .

 

 

בחרתי בשליחויות "שליח עד הבית" , איך אדע מתי השליח יגיע אלי ?

לאחר שההזמנה שלך עוברת לחברת השליחויות , חברת השליחויות יוצרת איתך קשר לתיאום העברת המשלוח,

ע"פ הזמנים הנוחים והמתאימים לך .

 

 

שירות לקוחות

איך אני יוצרת קשר עם נציג טלפוני ולא דרך המייל ?

במספר 03-9721709 בימים א' - ה' בין השעות 10:00-16:00

 

ראית פריט בחנות / באתר , האם הוא קיים באתר / בסניף מסויים ?

תחלופת הפריטים ברשת מאוד מהירה , ולא ניתן להתחייב שפריט מסויים נמצא בסניף מסויים.

את הפריטים באתר את יכולה לראות ולהזמין במידה ואת מעוניינת ,

באשר למידע על הימצאותו של פריט ספציפי באחד הסניפים - את מוזמנת ליצור קשר עם הסניף הרלוונטי,

רשימת הסניפים והטלפונים נמצאים בקטגוריית "סניפים".

 

אני לא בטוחה איזה מידה כדאי לי להזמין

אם את מתלבטת איזה מידה כדאי לך להזמין את מוזמנת להציץ ב"טבלת מידות" הנמצאת בכל עמוד מוצר מעל "הוסיפי לסל"

במידה ואת עדיין מתלבטת את מוזמנת לשלוח אלינו מייל ל- hi@dutymoti.co.il